Hello and welcome to our Fiesta ST Forum community! Is this your first visit?
Register

Search:

Type: Posts; User: grnmachine02

Page 1 of 15 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. 2k HP? No, but I've seen just a hair under 1k on...

    2k HP? No, but I've seen just a hair under 1k on a stock bottom end. Admittedly it was one pull, and honestly probably blew up 10 miles later. Single turbo conversion and appropriate fueling and...
  2. The reason the Supra was a bust is 100% due to...

    The reason the Supra was a bust is 100% due to it's cost. Nobody was willing to spend that kind of money on a sports car from Toyota. Fanboyness aside, the 2j is a very capable and proven engine.
  3. So, mine worked fine yesterday, but now never...

    So, mine worked fine yesterday, but now never seems to go solid. Loose connection maybe? https://vimeo.com/199588856
  4. Replies
    107
    Views
    3,787

    $85 a month for full coverage here. I'm 32 with...

    $85 a month for full coverage here. I'm 32 with a spotless driving record.
  5. I hear ya. Thankfully I had some wire and some...

    I hear ya. Thankfully I had some wire and some connectors in the toolbox.
  6. Mine was the same way. I extended the wiring to...

    Mine was the same way. I extended the wiring to make my life a little easier. Gonna try and tackle the wife's car tomorrow.
  7. Replies
    229
    Views
    28,107

    The Evolution of the Green Beast

    Yeah, if there was enough detonation to melt or break a piston, it would have hammered the bejesus out of the bearing. I saw that on my other car when at 30psi it had almost 20 degrees of timing...
  8. Replies
    846
    Views
    65,063

    Timing corrections. In a nutshell, you will see...

    Timing corrections. In a nutshell, you will see positive corrections when the ECM detects no knock, and will add timing. Negative corrections are when the ECM detects knock, and pulls timing to...
  9. Replies
    846
    Views
    65,063

    You have to disable the stock TC. If you don't,...

    You have to disable the stock TC. If you don't, you'll be using both the stratified and stock TC all at once.
  10. Replies
    107
    Views
    3,787

    This. The butthurt is strong in this thread.

    This. The butthurt is strong in this thread.
  11. Is there a specific feedback section, or just put...

    Is there a specific feedback section, or just put it in the general for sale?
  12. Replies
    107
    Views
    3,787

    Ah. Sorry, I didn't realize that.

    Ah. Sorry, I didn't realize that.
  13. Replies
    107
    Views
    3,787

    Is this insurance fraud though? He didn't do...

    Is this insurance fraud though? He didn't do anything to the insurance company, he just plowed the bank.
  14. According to tracking, my modules have been...

    According to tracking, my modules have been delivered. Thanks, Matt!
  15. Replies
    107
    Views
    3,787

    I think that's a bit extreme lol.

    I think that's a bit extreme lol.
  16. Replies
    2,272
    Views
    253,779

    Sticky: Want

    Want
  17. Replies
    10
    Views
    423

    Annnnnnnd....I'm an idiot. Forgot to go get...

    Annnnnnnd....I'm an idiot. Forgot to go get longer hardware during lunch, so no progress tonight. Will probably be on hold until next week. I sell and service plows and spreaders and we've got...
  18. Replies
    10
    Views
    423

    Last night I printed some spacers. Some half ,...

    Last night I printed some spacers. Some half , some three quarter, and some one inch in height. These are not very strong as I didn't want to waste a ton of filament on the first rough draft. I'll...
  19. Replies
    232
    Views
    25,962

    Lol yep. The old RWD cars are my main focus. I...

    Lol yep. The old RWD cars are my main focus. I built an s70 t5 several years ago, and ended up bending a rod...I know all about that lol.

    Those 5 cylinders do sound damn good, however.
  20. Replies
    10
    Views
    423

    Will do! I'm gonna try with PLA filament, but...

    Will do! I'm gonna try with PLA filament, but that may prove to weak. I'm going to start at an inch, but I'll update this thread sometime tomorrow with some first draft pictures.
  21. Replies
    107
    Views
    3,787

    This. If they turn it into a personal unsecured...

    This. If they turn it into a personal unsecured loan, the interest will sky rocket.
  22. Replies
    232
    Views
    25,962

    While I do have more displacement on the Volvo to...

    While I do have more displacement on the Volvo to work with, they also have one of the poorest flowing heads. Even ported to the max with a really aggressive cam, I still only made 300whp with a...
  23. Replies
    10
    Views
    423

    Yeah I watched that video the other day. I've...

    Yeah I watched that video the other day. I've got nothing going on tonight, I'll whip up some spacers on the printer and see what's what.
  24. Replies
    107
    Views
    3,787

    So here's my question. Once the bank finds out...

    So here's my question. Once the bank finds out that the car is a total loss, and that you didn't have the required full coverage, what are they going to do? I assume that they will want the loan...
  25. Replies
    232
    Views
    25,962

    I know some folks in the Volvo world that had ...

    I know some folks in the Volvo world that had good results with the evo turbos. Granted, on the old redblock cars you have enough engine bay space to build a J-pipe and just weld the weird Evo...
Results 1 to 25 of 363
Page 1 of 15 1 2 3 4